سکوت نسبت به تجاوز رژیم صهیونیستی به سرزمین فلسطین خیانت است

اتحادیه جهانی علمای مسلمان سکوت نسبت به برنامه رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری را خیانت دانست و از سازمان های بین المللی خواست تا دربرابر نقض آشکار قوانین بین المللی بایستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه ای اعلام کرد: سکوت نسبت به برنامه های رژیم صهیونیستی برای الحاق زمین های اراضی کرانه باختری یک خیانت جدید است.

 

در این بیانیه آمده است: درصورتی که این سلطه گری جدید اشغالگران موفقیت آمیز باشد، هرگز احترامی برای هیچ مرجع بین المللی در جهان باقی نمی ماند. بنابراین جهان در آشفتگی مخرب تر خواهد شد. به خصوص که کشور آمریکا از الحاق و غصب کرانه باختری حمایت می کند. این تجاوز و غارت امنیت و صلح بین المللی را تهدید می کند، بنابراین همه باید با این اقدام مبارزه کنند.

 

این اتحادیه از جهان اسلام خواست موضع واقعی برای لغو همه توافق ها با اشغالگران صهیونیستی اتخاذ کند، زیرا اشغالگران قوانین بین المللی را نمی شناسند و تنها مقابله و بازدارندگی را می شناسند.

 

برهمین اساس، اتحادیه جهانی علمای مسلمان از سازمان های بین المللی و قانونی خواست تا ضد نقض آشکار قوانین بین المللی بایستند.

 

این اتحادیه اعلام کرد: عادی سازی با اشغالگران و عقب نشینی از یک وجب از سرزمین فلسطین شرعا حرام است و جنایت در حق ملت های عربی و اسلامی است.

 

برآوردهای فلسطین نشان می دهد که این الحاق بیش از 30 درصد از مساحت کرانه باختری را در برمی گیرد.

کد خبر 946791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha