پنج واحد متخلف صنفی در جهرم پملب شدند

ارجمند گفت: پنج واحد صنفی متخلف در شهرستان جهرم به دلیل رعایت نکردن پروتکل ‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه مبارزه با بیماری کرونا، پلمب شدند.

«سیدمجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به هشدارهای قبلی، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد پنج واحد صنفی متخلف، به جهت بی‌توجهی به هشدارها در جهت مقابله با «کرونا» در شهرستان جهرم توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی  پلمب شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: رعایت نکردن اصول بهداشتی، عدم رعایت فاصله ‌گذاری اجتماعی و تجمع افراد با توجه به هشدارهای مستمر مبنی بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا تخلف محسوب می شود که جریمه آن نیز پلمب واحد صنفی است.

 

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب بیماری کرونا درشهرستان جهرم، بیان کرد: با توجه به این شرایط، اعمال نظارت‌ ها بر اصناف برای رعایت پروتکل ‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌ گذاری فیزیکی و اجتماعی برای حفظ سلامت شهروندان، سختگیرانه ‌تر شده است.

 

ارجمند خاطرنشان کرد: خدمتگزارن مردم در حوزه سلامت  در این چند ماه تمام قد در حال خدمت هستند و از اصناف انتظار دارند مباحث بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی از مردم خواست همچون ماه های گذشته به میدان بیایند و در کنار کادر بهداشت و درمان باشند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان عنوان کرد: مردم می توانند شکایات خود را در زمینه عدم رعایت موارد بهداشتی واحدهای صنفی به سامانه ۱۹۰ اطلاع بدهند.

کد خبر 946800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha