اجرای طرح اوقات فراغت در۴۴ پایگاه گرمسار/۲۶۰عنوان برنامه اجرا می شود

قنبری نیکدل گفت: ۴۴ پایگاه شهری و روستایی در شهرستان گرمسار مجری برنامه های اوقات فراغت می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «نعمت الله قنبری نیکدل» در نشست آغاز برنامه های اوقات فراغت  شهرستان گرمساربا اشاره به اینکه درسال جاری با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور، فعالیت های طرح اوقات فراغت در بین پایگاه‌های مجری طرح، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام  می شود گفت: در بین پایگاه های مجری طرح اوقات فراغت، ۲۱پایگاه تحت عنوان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ۲۳ پایگاه در قالب آموزشگاه های آزاد هنری، موسسات فرهنگی هنری و قرآنی ، انجمن ها و ... به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت می پردازند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار تعداد پایگاه های روستایی اجرای طرح های اوقات فراغت دراین شهرستان را 8پایگاه اعلام کردوافزود: مابقی پایگاه ها شهری هستند.

 

وی با بیان اینکه۲۶۰ عنوان برنامه در طرح تابستانی اوقات فراغت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار و مجموعه های تحت نظارت آن پیش بینی شده است اضافه کرد: کلاسهای فرهنگی، هنری، قرآنی، آموزشی و برنامه های تفریحی از جمله فعالیت هایی است که در این پایگاه ها اجرا خواهد شد.

 

قنبری نیکدل تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط، سرگرمی، استعدادیابی، آموزش‌های کوتاه‌مدت و همچنین ایجاد انگیزه و هدفمند کردن مسیر استعدادهای نهفته در بین مخاطبان با استعداد و خلاق  از اهداف  برنامه‌های فرهنگی و هنری، طرح تابستانی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیاز سنجی و ایجاد شناخت برای مخاطب را جزو اولویت های کار فرهنگی عنوان کرد وگفت: شهرستان گرمسار از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه فرهنگ و هنر برخوردار است و بسیاری از اصحاب فرهنگ و هنر در این شهرستان  افراد متفکر و صاحب نظر هستند که باید از ظرفیت و توان آنها به نحو مطلوب استفاده کرد.

 

وی با اشاره به کسب رتبه برتر شهرستان گرمسار در دو سال گذشته در اجرای طرح اوقات فراغت، در بین دستگاه‌های اجرایی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری نیز با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و استقبال خوب جوانان و نوجوانان، این طرح با موفقیت اجرا شود.

 

کد خبر 946807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha