اجرای رزمایش سفیران سلامت در دزفول

فرهمندپور از اجرای رزمایش سفیران سلامت در دزفول خبر داد و گفت: هدف از این رزمایش فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده، منع ترددهای غیرضرور و دیگر پروتکل‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (سه‌شنبه 17 تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول اظهار کرد: روز گذشته با همکاری جمعی از مسئولان شهرستان رزمایش سفیران سلامت به منظور نهادینه کردن فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نقاط پرتردد و پرجمعیت دزفول برگزار و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه در این رزمایش امکانات محدودی هم که در اختیارمان قرار دارد به مردم اهدا می‌شود افزود: همچنین 10 نقطه مشخص شده شهرستان به کمک نیروهای جهادی و هلال‌احمر پایگاه‌های غربالگری مستقر و آموزش‌های لازم به‌صورت مستقیم به مردم ارائه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در رزمایش سفیران سلامت برای یک روز همه باهم پروتکل‌ها را تمرین و پس از آن تا شکست کامل کرونا آنها را ادامه خواهیم داد.

 

فرهمندپور با بیان آنکه پویش «من ماسک می‌زنم» با استقبال خوب مردم آغاز شده اضافه کرد: خوشبختانه اکثر مردم شهرستان دزفول، حتی خردسالان از ماسک استفاده می‌کنند و این فرهنگ به‌خوبی در دزفول نهادینه شده اما باید توجه داشت که استفاده از ماسک به تنهایی کافی نیست.

 

وی عنوان کرد: رزمایش سفیران سلامت آغاز فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده، منع ترددهای غیرضرور و دیگر پروتکل‌ها است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اذعان داشت: مردم‌ نیز در تذکر به کسانی که قوانین را نقض و رعایت نمی‌کنند کمک کنند چراکه امروز در شرایط امر به معروف و نهی از منکر، معروف رعایت پروتکل‌های بهداشتی است هرچند که همچنان برخورد با متخلفان ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق بررسی‌ها وضعیت برای مقابله با کرونا در دزفول در حد مطلوب است که برای این مقابله وضعیت باید به عالی تغییر کند.

 

فرهمندپور یاد آور شد: طبق قانون در خطر انداختن سلامت مردم جرم محسوب می‌شود که مردم می‌توانند در صورت مشاهده افراد‌ی که قوانین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند مورد را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

کد خبر 947101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha