راه‌اندازی تولیدی پوشاک ایرانی- اسلامی بانوان در همدان

غفاری گفت: قرارگاه شیهد سلیمانی همدان همزمان با هفته عفاف و حجاب، راه اندازی «کارگاه تولیدی پوشاک بانوان با الگوهای ایرانی- اسلامی» را در دستور کار خود دارد.

«محبوبه غفاری»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: قرارگاه شهید سلیمانی همدان از اسفند ماه سال 98، فعالیت‌های خود را با تولید ماسک در راستای مقابله با کرونا آغاز نمود.

مسئول قرارگاه شهید سلیمانی همدان افزود: این مجموعه به مناسبت هفته عفاف و حجاب چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد که مهمترین آن «راه‌اندازی کارگاه تولیدی پوشاک بانوان با الگوهای ایرانی- اسلامی» است.

وی با بیان اینکه درحال دریافت طرح و ایده‌های فعالین حوزه عفاف و حجاب است گفت: در صورت تأیید و تکمیل مقدمات، این کارگاه در حوزه علمیه‌الزهرا(س) واقع در خیایان شهدا، کوچه آخوند برپا خواهد شد.

غفاری با اشاره به اینکه در صورت فراهم شدن مقدمات کار، زمینه اشتغال 10 نفر از بانوان به صورت مستقیم در این مجموعه فراهم می شود گفت: این کارگاه تولیدی تنها در حوزه تولید مانتو بانوان با تنوع مختلف و منطبق بر الگوهای ایرانی- اسلامی فعال خواهد بود.

مسئول قرارگاه شهید سلیمانی با اشاره به اینکه طراحان و خیاطان این کارگاه، بانوان هستند ادامه داد: در صورت حمایت مادی و استقبال مردم، این کارگاره برای همیشه فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: ساخت مستند از بانوان کم‌حجاب و بی‌حجاب و برگزاری برنامه‌های مختلف در فضای مجازی با دعوت از سخنران و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب و ... از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

 

 

کد خبر 947122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha