مساجد قم ۸۰ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

قدیر با قدردانی از روحانیون، متدینین، همشهریان و همه مردم گفت: مساجد و اماکن مذهبی بیشترین همکاری را با ستاد کرونای استان داشتند، به گونه ای که مساجد و اماکن متبرکه استان تا ۸۰ درصد تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» شب گذشته(سه شنبه ۱۷ تیر) در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به جایگاه روحانیت گفت: روحانیت نقش ارزنده ای در جامعه داشته و همواره مورد اعتماد مردم و جامعه بوده و هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در بحران کرونا شاهد بودیم که طلاب و حوزه های علمیه به چه صورت جهادی به عرصه آمده و آبرویی برای جامعه اسلامی شدند و به کادر بهداشت و درمان کمک کردند.


 

وی بیان داشت: این حضور ارزشمند طلاب علاوه بر اینکه به جامعه پزشکی و مردم کمک کرد، موجب شد تا دشمنان نظام نیز سرافکنده شده و توطئه های آنها نقش برآب شد.

 


قدیر گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا جایگاه قم را خدشه دار کنند اما موفق نشده و جامعه پزشکی و طلاب و مردم عزیز، نشان دادند که در کنار همدیگر و با همدلی می توانند در راستای مقابله با این ویروس تلاش کنند.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کرونا هنوز تمام نشده و باید بدانیم که همچنان نیازمند همکاری و همدلی هستیم و امیدواریم که این همدلی تا ریشه کنی کامل ویروس ادامه داشته باشد.

 


وی با قدردانی از روحانیون، متدینین، همشهریان و همه مردم گفت: مساجد و اماکن مذهبی بیشترین همکاری را با ستاد کرونای استان داشتند، به گونه ای که مساجد و اماکن متبرکه استان تا 80 درصد تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

 


قدیر گفت: در قم نسبتا بیماری کنترل شده است، البته پیک هایی نیز داشته ایم و خطر همچنان وجود دارد، چرا که وضعیت استان قم به رنگ زرد است و اگر مراقبت نکنیم، ممکن است بار دیگر وضعیت قم قرمز شود.
 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: چند هفته گذشته تعداد بیماران بستری در قم 80 نفر بود اما امروز به 170 نفر رسیده است و این می تواند زنگ خطری برای همگان باشد.

کد خبر 947129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha