همکاری کمیته امداد خوزستان و صنایع پتروشیمی در کمک به مددجویان

موصلی با اشاره به بخشی از اقدامات مشترک صورت گرفته میان مجموعه کمیته امداد و شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی گفت: در پروژه‌های اساسی که قرار است برای مددجویان تحت‌پوشش انجام شود، حدود ۵۰ درصد هزینه‌ها از سوی کمیته امداد تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان صبح امروز (چهارشنبه 18 تیر) با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از اقدامات شرکت‌های پتروشیمی در تقویت کمیته‌ امداد شهرستان‌های بندرماهشهر و بندرامام تقدیر کرد.

 

«مرتضی موصلی» در این دیدار با اشاره به بخشی از اقدامات مشترک صورت گرفته میان مجموعه کمیته امداد و شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی اظهار کرد: بعضی از اقدامات صورت گرفته در چند مدت اخیر از جمله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی قبل از آغاز سال 99 و در ماه رمضان تاثیر بسیار زیادی در پوشش بخشی از محرومیت‌ها و ایجاد رضایتمندی میان مددجویان دارد چرا که تاثیرات این کمک‌ها و اقدامات را مستقیما در سفره‌های خودشان دیده‌اند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان سیاست‌های اتخاذی از سوی کمیته امداد در انجام پروژه‌های مشترک را عاملی مهم در تسریع پیشرفت آنها دانست و افزود: خوشبختانه در پروژه‌های اساسی که قرار است برای مددجویان انجام شود، حدود 50 درصد هزینه‌ها از سوی کمیته امداد تامین می‌شود و این موضوع باعث شده که پروژه‌های خوب و قابل ملاحظه‌ای با همراهی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی در این منطقه انجام شود.

 

وی همچنین خواستار حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت و مستعدی شد که با وجود توانمندی‌های علمی، قدرت ادامه تحصیل را ندارد و همچنین از ساخت و تکمیل منازل مددجویان کمیته امداد که با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی در حال ساخت است، خبر داد.

 

«محسن آتش‌زمزم» نیز توجه به نیازهای کمیته امداد برای رفع بخشی از محرومیت‌های موجود در منطقه را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: خوشبختانه در مجموعه مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی و به‌ویژه مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس نگاه مثبتی نسبت به رفع نیازهای منطقه وجود دارد و بر همین اساس مقرر شده که با همکاری کمیته امداد چند طرح ماندگار اشتغالزایی در منطقه اجرا شود.

 

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ابراز کرد: کمک به تکمیل ساخت منازل مددجویان کمیته امداد در بندرماهشهر و بندرامام خمینی از طرح‌های بسیار مهمی است که مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و با جدیت به دنبال آن هستیم که زمینه اتمام کار فراهم شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار پیگیری‌های مجموعه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی باید برخی مجموعه‌های شهری نیز با قدرت و جدیت بیشتری پای کار بیایند و موانع موجود را برطرف کنند.

 

آتش‌زمزم در پایان تسریع در روند اجرای پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و یاد آور شد: برای جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بیشتر باید سرعت اجرای پروژه‌ها بالاتر رود.

 

کد خبر 947224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha