۲۰۰ جلد کتاب به کانون امام مهدی(عج) آستارا اهدا شد

حریری گفت: تعداد ۲۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف به کتابخانه کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) شهرستان آستارا اهدا شد.

«فرتاش حریری» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به منظور توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یک پایگاه ارزشمند مردمی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی به خصوص در بین نسل نوجوان و جوان، ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا اهدا شد.

 

مسئول شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا با اشاره به اینکه کتاب ها در زمینه های فرهنگی، دینی، اجتماعی و تاریخی و ... به کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) این شهرستان اهدا شد، افزود: ارزش کتاب های اهدایی بیش از ۶۰ میلیون ریال است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین راه های رشد و تعالی هر جامعه میزان مطالعه و میزان تیراژ کتاب است، تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های متنوع مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را به سوی کتاب و کتابخوانی سوق دهیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: کتاب دریچه ای به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادها است.

 

حریری گفت: اگر بخواهیم کتاب و کتابخوانی را در بین قشرهای مختلف جامعه گسترش دهیم باید به این مسئله به عنوان یک فرآیند درازمدت توجه کنیم که از کتاب و کتابخوانی تنها برای پر کردن اوقات فراغت استفاده نشود.

 

کد خبر 947413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha