برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن ضروری است

حجت الاسلام دانش، بر ضرورت ارتقای دانش و توانایی برای هدف قرار دادن دشمن در جنگ رسانه ای و جنگ نرم گفت: برای مقابله با دشمنان باید برنامه ریزی شود و نگذاریم دشمن به ما ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حسین دانش»، امروز(18 تیر) در گردهمایی یک روزه روحانیون ارتش در استان لرستان اظهار داشت: این نشست با هدف پیشبرد بیش از از پیش برنامه های فرهنگی مذهبی و تبلیغی در حال برگزاری است.

 

مسئول هماهنگ کننده های عقیدتی سیاسی های ارتش در لرستان افزود: حضور روحانیت در جامعه و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی فرصتی برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه، بصیرت بخشی و روشنگری بین خانواده ها و نسل جوان است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و هدف قرار دادن نسل جوان و بنیان خانواده ها، عنوان داشت: روحانیت به عنوان افسران جنگ نرم با فعالیت در عرصه تبلیغ نقش بسزایی در خنی سازی توطئه های دشمن دارند.

 

حجت الاسلام دانش بر ضرورت مجهز بودن روحانیت به علم روز و توجه به نیازهای جامعه تأکید کرد و گفت: کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسی به عنوان فرماندهان جنگ نرم با تدبیر و ارتقاء دانش خود در زمینه جنگ نرم ضمن مقابله با دشمن، تهدیدی هم برای دشمنان ایران اسلامی هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه ما باید در همه زمینه‌ها قدرتمند باشیم، خاطرنشان کرد: این قدرتمند بودن برای جلوگیری از تهدیدها ضروری است.

 

مسئول هماهنگ کننده های عقیدتی سیاسی های ارتش بر ضرورت مقابله با هجمه های دشمن و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: در حوزه جنگ نرم و رسانه‌ای باید به دشمن حمله کنیم و نگذاریم آنها ما را مورد حمله قرار دهند.

کد خبر 947467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha