تعامل خوبی با بخش مذاهب اسلامی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) داریم

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به همکاری در زمینه پایان نامه، استاد، پژوهشگر و تدوین سرفصل های آموزشی با مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: از این منظر تعامل ما بخش مذاهب اسلامی این مرکز قوی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «مصطفی سلطانی» امروز(چهارشنبه 18 تیر) در دیدار با آیت الله فاضل‌لنکرانی که در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با اشاره به تعاملات بخش مذاهب اسلامی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: شش نفر از اساتید ما از دانشکده مذاهب اسلامی در حوزه تدریس و پایان نامه ها با این مرکز در ارتباطند.

 

رئیس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: راهنمایی آخرین پایان نامه های سطح سه و چهاری که دراین مرکز دفاع شده است توسط اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب بوده است و ما از این منظر تعامل خوبی با مرکز فقهی داریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: همچنین در سه شماره از مجله مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، دوستان هیأت علمی ما مقاله دارند و در رابطه با بحث های همکاری دیگر نیز بنده و آقای معینی عضو گروه علمی مذاهب این جا هستیم و در بخش فقه نیز شش نفر از دانش آموختگان ما در بخش اداری یا علمی به عنوان پژوهشگر حضور دارند.

 

حجت الاسلام سلطانی عنوان کرد: آقای افضل آبادی مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) شعبه مشهد نیز دانشجوی ما است و ما همچنین برای تدوین سرفصل های سطح چهار برای رشته مذاهب در این مرکز جلسات متعددی داشته ایم و سرفصل هایی نیز تصویب شده که در مهرماه اجرا می‌ شود.

کد خبر 947479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha