افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه شهرداری بااعتبار ۷۵۰ میلیاردی

عملیات اجرایی ۲۹ پروژه شهرداری بااعتباری بالغ‌بر ۷۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار یزد افتتاح و آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 29 پروژه شهرداری امروز توسط استاندار یزد و با حضور ویدیو کنفرانسی جمعی از مدیران شهرداری یزد در محل شهرداری برگزار شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این مراسم با تبریک سالروز ثبت یزد به‌عنوان میراث جهانی، گفت: این روز از دو جهت برای ما حائز اهمیت است، از جهتی این ثبت نشان‌دهنده احترام دنیا به یزد و پیشینه تاریخی و فرهنگی آن بوده و از سوی دیگر، این رویداد چراغی بود که آینده این شهر را روشن می‌سازد و موجب جهت‌گیری همگان برای حرکت به سمت ساخت شهری در کلاس جهانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت در پروژه‌های افتتاح‌شده امروز، در برگیری حوزه‌های متنوعی همچون عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز و گستردگی این پروژه‌ها در مناطق مختلف شهر بود که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم شاهد افزایش کیفیت زندگی مردم باشیم.

طالبی بابیان اینکه حرکت و جهت‌گیری شورای شهر و شهرداری به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر توجه به اولویت‌های اساسی مردم به سمت توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها در شهر یزد برویم اظهار داشت: البته شهرداری و شورای شهر تاکنون حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام داده‌اند و بالأخص اقدامات خوبی در مناطق حاشیه‌ای شهر انجام‌شده است.

لازم به ذکر است در این مراسم 22 پروژه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه انجام شد و این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز بودند.

کد خبر 947504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha