مردم در رزمایش مواسات یک ایران همدل را به نمایش گذاشتند

بختیاری رئیس کمیته امداد کشور گفت: مردم در رزمایش مواسات یک ایران همدل را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ظهر امروز مراسم تجلیل از مؤثرین رزمایش مواسات استان یزد در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان یزد برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم با اشاره به سربلندی ملت شریف جمهوری اسلامی در زمان شیوع کرونا، گفت: ملت غیور ایران در زمان کرونا به بهترین شکل عمل کردند و سربلند شدند.

وی به مشکلات و چالش‌های قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورهای جهان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با شیوع کرونا در سراسر جهان مشاهده کردیم که کشورها در مقابله با آن مستأصل شدند ولی ملت ایران با برگزاری رزمایش مواسات به شکلی عمل کردند که بسیاری از چالش‌ها مرتفع شوند.

بختیاری افزود: دشمنی استکبار همیشه و همه‌جا برای ملت ایران عیان بوده، در جریان کرونا هم مشاهده کردیم که وقتی ایران اسلامی با کرونا درگیر شده بود و کرونا در کشورهای آن‌ها شیوع پیدا نکرده بود سعی داشتند تا با تحریم‌های ظالمانه و سخت‌ترین فشارهای درمانی و بهداشتی ایران را با مشکل روبه‌رو سازند که به لطف خدای متعال و همچنین انجام رزمایش مواسات که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، از این سختی‌ها به‌خوبی عبور کردیم.

رئیس کمیته امداد کشور به حضور گسترده مردم در رزمایش مواسات اشاره کرد و گفت: مردم ایران در رزمایش مواسات یک ایران همدل را به نمایش گذاشتند و به‌خوبی توطئه دشمنان جمهوری اسلامی را خنثی و از این شرایط سخت به بهترین شکل عبور کردند.

وی به اقدامات بسیار خوب در جریان کرونا در کشور اشاره و اذعان داشت: کشورهای اروپایی و آمریکایی‌ها حتی باوجود ادعایی که داشتند، در جریان کرونا نتوانستند به مردمشان رسیدگی کنند و در این قضیه سرافکنده شدند.

کد خبر 947516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha