بازی رایانه ای « کد ۶۵ » با حضور مسئولان استانی رونمایی شد

کرمانی نسب از رونمایی بازی رایانه ای « کد ۶۵» توسط کانون صاحب الزمان (عج) رحمت آباد یزد خبر داد.

ابوالفضل کرمانی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: خوشبختانه کانون صاحب الزمان (عج) یزد توانسته در بخش های مختلف اوقات فراغت ورود کرده و محصولات بسیار موثری را به بچه های مسجد معرفی کند.

مسئول کانون صاحب الزمان (عج) یزد خاطرنشان کرد: گروه های سرود، تئاتر، قرآن آموزی از جمله برنامه های کانون است که با حضور بچه های مسجدی در این کانون دنبال می شود.

وی ادامه داد: هدف ما در این برنامه ها جذب کودکان و نوجوانان به مساجد بوده است که خوشبختانه تا به امروز نیز شاهد حضور پرشور در مسجد صاحب الزمان (عج) رحمت آباد بوده ایم.

کرمانی نسب ادامه داد: در گامی که جدید از سوی بچه های کانون برداشته شده، تهیه و تولید بازی های رایانه ای بوده که در اولین گام خود، بازی « کد 65 » به صورت کاملا مسجدی تولید شده است.

مسئول کانون صاحب الزمان (عج) یزد بیان کرد: این بازی الگو گرفته از بازی مافیا است که کاملا بومی شده است و برای قشر کودک و نوجوان ساخته شده است.

کرمانی نسب بیان کرد:  ما شخصیتهای این بازی را تغییر داده و متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی شکل دادیم، همچنین برخی از شخصیت‌های منفی را حذف و بیشتر به یک بازی انقلابی و مربوط به اشغال گری رژیم صهیونستی تبدیل کردیم.

وی افزود: این بازی با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد برگزار شد.

کد خبر 947573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha