اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات تبصره  ۱۸ به ایلام

رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان ایلام از سهم ۲۵۰ میلیارد تومانی ایلام از محل تسهیلات تبصره۱۸ خبر داد و گفت: این اعتبارات برای رونق اشتفال در استان هزینه می شود.

«رحمت الله قیصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام بر استفاده مؤثر و کارآمد از ظرفیت های موجود در استان به منظور تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان تأکید کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت حل مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی، افزود: کمک به احیاء و بازسازی بنگاه های اقتصادی از جمله وظایف و برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید است.

 

رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان ایلام همچنین بر شناسایی ظرفیت های موجود و استفاده بهینه از این ظرفیت ها در راستای رونق و جهش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و نیز توسعه اقتصادی استان  تأکید کرد.

 

قیصوری به سهم استان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: سهم استان ایلام ۲۵۰ میلیارد تومان از تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ بود که بخشی از آن در سال قبل جذب شده و باید تلاش شود مابقی امسال جذب شود.

 

وی گفت: دستگاه‌های مرتبط نظیر جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی استان باید تلاش کنند سهم بیشتری از این تسیهلات برای استان جذب کنند زیرا عملکرد دستگاه‌ها بررسی می‌شود.

 

رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان ایلام خاطرنشان کرد: سهم دستگاه های اجرایی در این تسهیلات مشخص شده است و باید سعی شود از این تسهیلات برای ایجاد اشتغال و توسعه استان نهایت استفاده شود.

 

کد خبر 947583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha