۷۵ درصد تماس ها با آتش نشانی کاشان مزاحمت تلفنی است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: از مجموع ۱۶ هزار تماس ثبت شده با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کاشان طی سه ماه نخست امسال، بیش از ۱۲ هزار تماس، مزاحمت تلفنی بوده است.

«محمدمسعود چایچی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حدود ۱۶ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کاشان ثبت شده که متاسفانه تعداد قابل توجهی از این تماس ها مربوط به تماس های مزاحمین تلفنی است.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان افزود:  از این تعداد ، ۱۲ هزار و ۱۴۹ تماس از طرف  مزاحمین با این سامانه گرفته شده که بیشتر این مزاحمت ها  از خطوط تلفن همراه به ویژه خطوط ایرانسل است و قابل توجه اینجاست که ۸۵۱ فقره از این تماس ها تنها توسط ۲۱ نفر صورت گرفته است.

 

چایچی تصریح کرد:براساس قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و مجازات های بازدارنده، هرگاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه های مخابراتی دیگر برای اشخاص حقیقی یا حقوقی ایجاد مزاحمت کند، به مجازات حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد و این مجازات شامل مزاحمان سامانه ۱۲۵ آتش نشانی نیز هست.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان در ادامه به فعالیت شبانه روزی آتش نشانان خدوم این مجموعه اشاره کرد و گفت: طی سه ماه گذشته، ۹۴۰ مورد عملیات آتش نشانی در این شهرستان انجام شده است./

 

 

 

کد خبر 947601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha