تلاش برای تمشیت مطالبات رهبر معظم انقلاب و تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت (ع)

آیت الله دژکام گفت: امیدواریم که بتوانیم امور حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را به شایستگی، تمشیت کنیم و در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب برای تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت (ع) گام های موثری برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 19 تیر) در جلسه هیئت امنا و هیئت اجرایی آستان مقدس احمد ابن ‌موسی (ع) که در مدرسه «علمیه رضویه» شیراز برگزار شد، با اشاره به کسالت آیت الله «دستغیب» گفت: آیت الله «دستغیب» طی نامه‌ای از مقام معظم رهبری درخواست واگذاری تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) را مطرح کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: در پی بررسی های مقام معظم و  تاکید و دستور مبنی بر زمین نماندن امورهای جاری حرم مطهر شاهچراغ (ع) تا زمان تصمیم نهایی در خصوص تولیت این آستان مقدس، امور تولیت را به من واگذار کرده اند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: به همراه هیئت امنا و هیئت اجرایی این آستان مقدس به خدمت مقام معظم رهبری برای کسب اجازه و بهره گیری از راهبردها و جهت گیری های در مدیریت این آستان مقدس نیز رسیده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که بتوانیم امور این حرم مطهر را به شایستگی، تمشیت کنیم و در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب برای  تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت (ع) گام های موثری برداریم.

گفتنی است در این جلسه، پیروی حکم مقام معظم رهبری و برگزاری جلسه هیئت امنا و هیئت اجرایی آستان مقدس احمد ابن ‌موسی (ع) در مدرسه «علمیه رضویه» شیراز، تولیت و اداره امور حرم مطهر، موقتا بر عهده آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گذاشته شد و از زحمات و تلاش‌های بی وقفه آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» در طول سال‌های تصدی تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 947671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha