پیش بینی احتمال خسارت در  مرز شرقی خراسان جنوبی

زارعی گفت: با تشدید بادهای ۱۲۰ روزه در خراسان جنوبی، در برخی نوار شرقی کاهش دید افقی و احتمال بروز خسارت بر اثر وزش باد پیش بینی می شود.

«فاطمه زارعی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از تشدید بادهای 120 روزه در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: از عصر امروز پنج شنبه(19 تیر) شاهد افزایش وزرش باد در نوار مرز شرقی، نواحی جنوبی و شمال غرب استان خواهیم بود.

 

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه وزش بادهای شدید در مرز شرقی خراسان جنوبی طی 24 ساعت آینده بیشتر  از سایر نقاط پیش بینی می شود، گفت: همچنین در برخی نواحی بیابانی استان مانند شهرستان های نهبندان و طبس شاهد وقوع گردو خاک خواهیم بود.

 

زارعی از کاهش دید افقی و احتمال بروز خسارت در اثر وزش بادهای شدید خبر داد و گفت: از امشب با تقویت بادهای ۱۲۰ روزه تا یکشنبه هفته آینده در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه از فردا جمعه(20 تیر) روند نسبی افزایش دما تا یک درجه را شاهد خواهیم بود، گفت: روند کاهش نسبی هوا تا روز یک شنبه هفته آینده ادمه خواهد داشت.

 

زارعی دمای هوای امروز در مرکز استان را حداقل ۱۷ درجه سانتی گراد و حداکثر ۳۶ درجه سانتی گراد عنوان کرد.

 

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دهسلم نهبندان با ۴۴ درجه سانتی گراد گرم ترین و شهرستان سربیشه با ۱۱ درجه سانتی گراد خنک ترین مناطق استان خراسان جنوبی بوده  است.

 

 

کد خبر 947674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha