تهیه و توزیع ۶ هزار ماسک توسط بانوان مسجد امام حسین (ع) اهواز

حجت‌الاسلام حیدری از تهیه و توزیع ۶ هزار ماسک با محوریت زینبیه مسجد امام حسین (ع) اهواز خبر داد و گفت: این اقدام جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، دختران و بانوان منطقه مسکونی نیوسایت اهواز که با محوریت زینبیه مسجد امام حسین (ع) این شهرستان که از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه شوال اقدام به تهیه 6 هزار ماسک کرده بوده، تقدیر شدند.

 

«حجت‌الاسلام رضا حیدری» در این مراسم اظهار کرد: این بانوان بدون هیچ گونه کمک دولتی، با محوریت زینبیه مسجد امام حسین (ع) مواد اولیه از جمله پارچه مخصوص، کش، نخ و کیسه مخصوص بسته‌بندی بهداشتی را تهیه و پس از آموزش‌های لازم نسبت به دوخت ماسک در منزل اقدام کردند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) اهواز افزود: این ماسک‌ها که توسط بیش از 20 نفر دوخته شده است در قالب مکمل بسته‌های معیشتی ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های خیریه میان اقشار کم‌درآمد توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: در مراحل تهیه این ماسک‌ها یکی از دانشجویان پزشکی مسجد امام حسین (ع) اهواز بر روند تهیه و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته است.

 

حجت‌الاسلام حیدری تصریح کرد: از دیگر اقدامات جهادی این خواهران مسجدی می‌توان به دوخت لباس برای سیل‌زدگان فروردین ۹۸، پخت قریب به یک‌هزار پرس غذا و توزیع آن طی ۱۰ نوبت در شب‌های زمستان ۹۷ در میان افراد کم‌بضاعت و کارتن‌خواب‌ها و همچنین بافت کلاه برای کودکان کار شهرستان اهواز در زمستان ۹۸ اشاره کرد.

 

در این مراسم که در حیاط مسجد و با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، به خواهران جهادی، تقدیرنامه‌ای از سوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز و امام جماعت مسجد به همراه نگین متبرک حرم ائمه (ع) اعطا شد.

 

کد خبر 947696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha