​وجود ۲۳۰ پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در گلستان

​طلوعیان از وجود ۲۳۰ پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در گلستان خبر داد و گفت: به بهره برداری رسیدن نیمی از این پروژه ها یک هزار و ۷۰۰ شغل به وجود می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» عصر امروز (جمعه 20 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های سالجاری تحقق به منویات مقام معظم رهبری و رسیدن به جهش تولید در استان است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در سه سال گذشته با همکاری قوه قضائیه توانستیم 100 واحد صنعتی را به چرخه کار بازگردانیم.

 

طلوعیان یادآور شد: امسال برنامه ریزی شده است که 50 واحد صنعتی در داخل شهرک های صنعتی و خارج از آن به چرخه تولید باز گردد.

 

وی گفت:  در سه ماهه نخست امسال بیش از 16 واحد صنعتی در سطح استان گلستان احیاء شده است و این واحدها با بیش از 60 درصد ظرفیت در حال فهالیت هستند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: در سطح استان 230 واحد صنعتی با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت وجود دارد و اگر بتوانیم نیمی از این واحدهای صنعتی را به بهره برداری برسانیم می توانیم یک هزار و 700 شغل در بخش صنعت به وجود بیاوریم.

 

طلوعیان با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه ها دو میلیارد و 600 میلیون تومان است، تاکید کرد: قیمت برخی از اقلام مانند برنج، روغن خام و فرآوری شده و لبنیات با تصمیمات ملی افزایش قیمت داشته است.

 

کد خبر 947758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha