۸۳ روستا و ۴ شهر در چرداول ضدعفونی و گندزدایی شدند

فتاحی گفت: با توجه به موج جدید شیوع کرونا در استان و شهرستان چرداول ۸۳ روستا و ۴ شهر این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شدند.

فرماندار شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مبارزه با کرونا ویروس و حفظ سلامتی مردم  با همت شهرداری ها و دهیاران و همچنین انجمن های مردم نهاد  تمام روستاها و شهرهای تابع  چرداول ضدعفونی شد.

 

«الیاس فتاحی» با بیان اینکه در این راستا  که با مشارکت مردم همراه بود، تمام معابر و محل های پرتردد این روستاها و شهرها گندزدایی شد، گفت: سومین مرحله از دومین نوبت ضد عفونی وگند زدایی معابر شهر های بلاوه، آسمان آباد، سرابله و شباب  توسط نیروهای زحمت کش شهرداری امروز جمعه  20 تیرماه صورت گرفت.


فرماندار شهرستان چرداول یادآور شد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی تمام روستاهای تابع شهرستان با هماهنگی و تعامل  دهیاران و انجمن های مردم نهاد انجام شد.

 

فتاحی تاکید کرد: ماسک زدن، رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی، در خانه ماندن از  عوامل مهم غلبه بر ویروس کرونا است و از مردم فهیم درخواست داریم برای  حفظ سلامتی  خود و جامعه این موارد را رعایت کنند.

 

رئیس ستاد کرونای شهرستان چرداول اضافه کرد:  تمام مصوبات این ستاد لازم الاجرا ست و از مردم و دستگاه های دولتی و خصوصی می خواهیم بر اجرای بخشنامه‌های ستاد اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 947790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha