هزینه سازش بر دوش مردم است

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه مشکلات کنونی مردم، نتیجه سازش و مذاکرات است،گفت: مردم در حال تحمل هزینه سازش هستند و هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  بوئین میاندشت، حجت الاسلام 《حسن اسکندری》 در خطبه های نماز جمعه این هفته حرکت کردن  و شوق آن را مبارزه با راحت طلبی ها توصیف کرد و گفت: شوق، قدرت مبارزه را به خصوص در برابر دشمن افزایش می دهد، تجربه ای که مردم در هشت سال دفاع مقدس آن را درک کردند و ریزش ها در مسیر انقلاب و در بخش های مختلف  مانند اقتصادی و فرهنگی  به دلیل  نبود شوق است.
امام جمعه بوئین میاندشت با یادآوری اینکه هر حرکتی از ذات و عقیده شخص سرچشمه می گیرد، بیان کرد: اگر عقیده بر اساس تقوا باشد، انسان را مبارز می سازد و عقائد مبارزان را در کنار هم و سازشکاران را نیز در کنار هم قرار می دهد وکسانی که مقابل آمریکا ایستادگی نمی کنند، عقیده مبارزه با استکبار را ندارند.
وی مشکلاتی در  فرهنگی، اقتصاد را ناشی از دست برداشتن مدیران قدیمی و بدون خلاقیت دانست و افزود: راه نجات کشور، کمک گرفتن از نسل جوان و اجرای برنامه های کشور با همت جوانان است.
حجت الاسلام اسکندری  با تاکید بر اینکه حرارت مطالبه گری مردم می تواند یخ مسئول را آب کند و وی را حرکت دهد، تصریح کرد: نیروی انقلابی و جهادی افراطی نیستند بلکه در خط مستقیم ولایت سیر می کنند و کسانی که از مردم عقب ماندند، اهل تفریط هستند و مردم در هر میدانی از مسیر انقلاب، پیشرو تر از مسئولان قدم بر می دارند.
امام جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه قوه قضائیه و مقننه از خود، در مبارزه با فساد گام برداشتند از انتظار مردم از قوه مجریه سخن گفت و تاکید کرد: فساد زا نبودن مسئول از موارد ابتدایی است ، اگر مسئولی دلسوز نباشد باید کنار برود تا جاده حرکت انقلاب را مسدود نکند و هرکسی که توان همراهی با انقلاب را نیز ندارد، از مسئولیت کنار بکشد.
وی دلیل عقب ماندگی عدالت در کشور را سیاست مدیران اجرایی که مردم را کنار زدند، برشمرد و اظهار کرد:  حمایت نکردن از کشاورزان و قیمت بالای کود، بذر و سم به معنای کنار زدن و ایجاد مانع برای کشاورزی و کنار گذاشتن مردم است.
حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه هزینه های سازش و مذاکرات بر دوش مردم گذاشته شده است و مردم در حال تحمل آن هستند، در خصوص حادثه نطنز گفت: کسانی که اجازه ورود راحت بازرسان و کارشناسان اروپایی به سایت ها هسته ای  را دادند باید محاکمه شوند و مردم هزینه مقاومت را با هزینه سازش مقایسه کنند
امام جمعه بوئین میاندشت، استقلال هر کشور اسلامی را به وجود مادران و بانوان با حجاب عنوان کرد و افزود: حجاب اسلحه است و بد پوششی به معنای کنار گذاشتن اسلحه است و  زنان با حجاب، سربازان خط مقدم در ترویج حجاب هستند./

کد خبر 947795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha