اجرای ۴۰ برنامه همزمان با هفته بهزیستی در همدان

افشاری گفت: همزمان با هفته بهزیستی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ۴۰ برنامه مختلف در شهرستان همدان برگزار می شود.

 

«رضا افشاری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در چهلمین سالروز تشکیل سازمان بهزیستی  برنامه های متنوعی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در همدان برگزار می شود.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان افزود:  افتتاح 5 مسکن مددجویی،  6 پروژه خدمات رسان شامل گروه های همیار و تعداد 3 خانه نگهداری از فرزندان بی سرپرست از جمله 40 برنامه ای است که در هفته بهزیستی امسال  برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده شعار امسال هفته بهزیستی است، اظهار داشت: بهزیستی همدان در راستای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی از یک سو و ارائه خدمات آموزشی، مراقبتی، درمانی به افراد دارای معلولیت از سوی دیگر فعالیت می نماید.

 

افشاری بیان کرد: استمرار این فعالیت همیشه مرهون تلاش پرسنل و همراهی مردم نیک اندیش بوده است و مطابق فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) که “هر انسانی واقعا اگر بخوا هد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است  سازمان  بهزیستی  است ” بیش از پیش جایگاه مقدس و مهم این سازمان را نمایان  می سازد.

 

گفتنی است، بیست و یکم لغایت بیست وهفتم تیرماه چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی به عنوان هفته بهزیستی در کشور نامگذاری شده است.

کد خبر 947877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha