از خواهران فعال کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجن تقدیر شد

جانشکر گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب از خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجن با اهدای یک قواره چادر و یک شاخه گل تقدیر شد.

«ناصر جانشکر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجن در حال مجاهدت الهی هستند که باید از این عزیزان تقدیر می شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری با فعالیت در مساجد محور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستند و به همین منظور است که در طول سال جوانان زیادی به ویژه بانوان جذب این نهاد اثر گذار می شوند.

 

وی ابراز کرد: حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سایر برنامه های فرهنگی هنری فعالیت می کنند از وظایف مسئولان فرهنگی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن تاکنون حمایت های خوبی از کانون های این شهرستان داشته است.

 

جانشکر بابیان اینکه عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نیست گفت: آقایان نیز باید با پوششی مناسب در جامعه حاضر شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجن برنامه های متنوعی ویژه هفته عفاف و حجاب در بستر فضای مجازی برگزار کرده اند.

 

وی در پایان گفت: از خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجن به مناسبت هفته عفاف و حجاب با اهدای یک قواره چادر و یک شاخه گل تقدیر شد.

 

کد خبر 947960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha