فعالیت ۲۵مرکز نیکوکاری در استان مرکزی در سه ماهه جاری

جلالی از فعالیت ۲۵ مرکز نیکوکاری در سه ماهه اول سال جاری در استان مرکزی خبر داد.

«شاپور جلالی» با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز نیکوکاری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طی 3 ماهه سال جاری 25 مجوز مرکز نیکوکاری در استان مرکزی صادر و فعالیت‌های خیر خواهانه این مراکز آغاز شد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری یار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان هستند، افزود: این مراکز در راستای تحقق فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری در واگذاری امور خیر به مردم ایجاد و راه اندازی شده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری به دنبال تقویت همبستگی‌های اجتماعی، افزایش مشارکت و مسئولیت اجتماعی افراد هستند، خاطر نشان کرد: این مراکز مسجد محور بوده و مبنای کار آنان محله ها هست تا بتوانند در اسرع وقت ضمن شناسایی نیازمندان از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران درون محله برای رفع مشکلات فقرا و نیازمندان بهره بگیرند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مراکز نیکوکاری به صورت هیئت عاملی اداره می شوند و استقلال کامل داشته و با بهره‌گیری از شبکه ملی نیکوکاری ( نرم افزار جامع وکامل ) خدمات شیشه‌ای و شفاف خواهند داشت.

 

جلالی در ادامه با بیان اینکه  کمیته امداد استان مرکزی با هدف ترویج و تحقق نظام ملی خیر و احسان آمادگی اعطای مجوز ایجاد مراکز نیکوکاری برای کلیه علاقه مندان به کار خیر در درون محلات را دارد، افزود: علاقمندان به تاسیس مرکز نیکوکاری می توانند با مراجعه به کمیته امداد اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت کرده و نسبت به راه اندازی مرکز خیریه اقدام کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: درحال حاضر ۱24 مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 948014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha