برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج به همت آستان حسینی

دارالقرآن کریم آستان امام حسین(ع) از برگزاری مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج در ماه ذی الحجه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، دارالقرآن کریم در آستان امام حسین(علیه السلام) در راستای سلسله فعالیت ها و مسابقه های اینترنتی، مسابقه حفظ و تفسیر سوره حج را به راه انداخت.

 

«محمد باقر المنصوری» عضو کمیته نظارت بر این مسابقه و حافظ قرآن کریم، گفت: با نزدیک شدن به موسم حج امسال، دارالقرآن کریم آستان حسینی قرنطینه خانگی را که به دلیل شیوع ویروس کرونا اعمال می شود، به فرصت تبدیل کرده است و قرار است مسابقه مجازی حفظ و تفسیر سوره حج را با حضور قاریان و حافظان بین المللی برگزار کند.

 

المنصوری درباره جزییات حضور در این مسابقه، گفت: علاقه مندان مرد و زن به قرآن کریم در همه سنین می توانند در این مسابقه شرکت کنند. همچنین شرکت کنندگان می توانند رشته حفظ یا تفسیر و یا هر دو را انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: یکصد جایزه برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است. این جایزه ها از تبرکات حرم امام حسین(علیه السلام) است.

 

عضو کمیته نظارت بر این مسابقه، افزود: زمان ثبت نام در این مسابقه از پنجشنبه(19 تیر 1399) آغاز شده است. فرم پرسش های اینترنتی نیز از چهارشنبه یکم تا سه شنبه هفتم مرداد 1399 بازخواهد شد. نتایج این مسابقه روز عید قربان اعلام می شود.

 

گفتنی است، نخستین دوره مسابقه اینترنتی قرآن کریم با موضوع حفظ و تفسیر سوره الحجر در طول ماه مبارک رمضان با مشارکت دو هزار و 130 شرکت کننده از 12 کشور جهان برگزار شد.

کد خبر 948145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha