تامین نزدیک به ۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مددجویان دارای مشکل در تامین اجاره مسکن

زارعی گفت: برای افراد تحت پوشش که در تامین اجاره بهای مسکن به مشکل مواجه شدند یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای رهن مسکن از محل صندوق «امداد ولایت» در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «پریسا زارعی»، امروز (شنبه 21 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته 80 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد که بیش از 2 هزار و 900 نفر از این تسهیلات به میزان 68 میلیارد تومان استفاده کردند که مقدار زیادی از این تسهیلات به خاطر کرونا دریافت نشده و افراد واجد شرایط می توانند برای آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی موسسان غیردولتی، مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی فارس با اشاره به اینکه بالغ بر 117 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات برای سه هزار و 169 نفر برای ایجاد اشتغال در سال جاری در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در زمینه اشتغال حمایت های بیمه ای و مشوق های بیمه ای در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بالاترین مبلغ را برای گروه هدف برای حمایت های بیمه ای داشتیم، افزود: طرح نهضت تامین مسکن شکل گرفت و 12 هزار واحد مسکونی در دست ساخت داشتیم که تاکنون هشت هزار و 750 مورد واگذار شده است و سعی می کنیم به زودی این منازل تحویل شود و در هفته بهزیستی 74 خانه در فارس به مددجویان واگذار می شود.

زارعی با اشاره به اینکه برای افراد تحت پوشش که در تامین اجاره بهای مسکن به مشکل مواجه شدند یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک بلاعوض و چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای رهن مسکن از محل صندوق «امداد ولایت» در نظر گرفته شد، گفت: اطلاعات مددجویان واجد شرایط تا اواخر مرداد جمع آوری می شود و پس از پایش این وجه ها پرداخت خواهد شد.

کد خبر 948146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha