برگزاری کارگاه‌های تقویتی ویژه برگزیدگان جشنواره قرآن دانش‌آموزی

بلاسم گفت: پس از پایان مرحله نهایی جشنواره قرآن نماز و عترت دانش‌آموزی خوزستان نفرات برگزیده این جشنواره در کارگاه‌های تقویت مهارهای آوایی و پژوهشی شرکت کردند.

«علی بلاسم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پس از پایان مرحله نهایی جشنواره قرآن نماز و عترت دانش‌آموزی خوزستان نفرات برگزیده این جشنواره در کارگاه‌های تقویت مهارهای آوایی و پژوهشی شرکت کردند.

 

رئیس اداره قرآن نماز و عترت دانش‌آموزی خوزستان ابا بیان اینکه این کارگاه‌ها از تاریخ 18 تیر آغاز شده و تا 23 تیر ادامه خواهد داشت افزود: دانش‌آموزان برگزیده مرحله نهایی جشنواره قرآن خوزستان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و مداحی در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه سعی شده از اساتید برجسته استان خوزستان برای برگزاری این دوره‌ها استفاده شود تصریح کرد: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات کشوری در دو مرحله اجرا می‌شود و مرحله مقدماتی برگزیدگان استانی آثار خود را برای دبیرخانه هر استان میزبان ارسال می‌کنند.

 

بلاسم  با اشاره به اینکه استان تهران میزبان مسابقات بخش آوایی و  استان خراسان رضوی میزبان بخش پژوهشی استان خراسان رضوی است عنوان کرد: مهلت ارسال آثار برگزیدگان استانی از 20 تا 30 تیرماه اعلام شده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: جشنواره قرآن دانش‌آموزی خوزستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

 

کد خبر 948194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha