ارتقای کیفی محصولات لازمه رشد اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضردرت توسعه کارخانه ها و ارتقای کیفیت محصولات تاکید کرد و گفت: این مهم از مولفه های رشد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز (۲۱تیر) در دیدار با کارکنان کارخانه شیر پگاه لرستان اظهار داشت: مدیریت جهادی لازمه رشد اقتصادی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی برای رسیدن به اهداف کارها مبتنی بر فرهنگ و ارزش های دینی باشد و به دور از تفرقه برای پیشبرد اهداف گام براشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه با بهره مندی از ظرفیت ها باید در توسعه اقتصاد استان اقدام کرد، اذعان داشت: ظرفیت هایی همچون منابع انسانی، نیروی جوان، توسعه کارخانه ها و توجه به توان داخلی لازمه رشد و توسعه اقتصادی است.

 


وی بر ضرورت وحدت و همدلی، تلاش و کار مضاعف و دوری از تفرقه تأکید و خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه اقتصادی باید کار و تلاش مضاعف همراه با تدبیر و برنامه ریزی صورت گیرد و جلوی ضعف ارکان اقتصادی گرفته شود.


نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: تدبیر، مدیریت و برنامه ریزی لازمه هدایت صحیح فعالیت ها و مجموعه های اقتصادی است، افرادی که مسئولیتی بر دوش دارند، باید وقت خود را صرف خدمت به مردم نمایند و در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش کنند. 

کد خبر 948215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha