سه شنبه های تکریم، گامی در جهت معرفی شهدا و تکریم خانواده شهدا است

حجت الاسلام زارع با اشاره به برگزاری برنامه « سه شنبه های تکریم » توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد گفت: سه شنبه های تکریم، گامی در جهت معرفی شهدا و تکریم خانواده شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « شیخ عباس زارع» روز گذشته در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت توجه به خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: بحث سه شنبه های تکریم می تواند گامی موثر در این جهت باشد و جامعه را نیز به این سمت تشویق کند.

مدیر کل بنیاد شهید استان یزد بیان کرد: امروز بایستی جذب به مساجد به عنوان اولویتی در فعالیت های ما قرار بگیرد زیرا اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم بایستی به مساجد و همچنین بسیج وصل شویم.

وی افزود: متاسفانه امروز شاهد کمرنگ شدن مساجد در جامعه هستیم که بایستی با آسیب شناسی در جهت فعال کردن این ظرفیت عظیم گام برداریم.

حجت الاسلام زارع ادامه داد: جامعه ما از لحاظ اخلاق به شدت در حال ضعیف شدن است و خانواده ها نیز در حال از هم پاشیدن که در این زمینه نیز باید با فرهنگ سازی و فعال کردن مساجد و همچنین تقویت اخلاق در جامعه در جهت تقویت بنیان خانواده ها گام برداریم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: ما در استان شهدای شاخص متعددی داریم که باید با معرفی آنها به جامعه به عنوان الگوی زندگی برای جوانان خود قرار دهیم.

حجت الاسلام زارع بیان کرد: برنامه سه شنبه های تکریم می تواند ما را در جهت تقویت فرهنگ شهید و شهادت و همچنین معرفی شهدا به جامعه کمک کند و در جهت گرامیداشت خانواده شهدا گام برداریم.

 

کد خبر 948243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha