گام مهم شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات در جهت تحقق شعار سال

خبیری پور با اشاره به اقدامات تولیدی شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات گفت: امیدواریم بتوانیم با تمام ظرفیت در جهت تحقق شعار سال و جهش تولید گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « خبیری پور»، مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات یزد درباره ارتباط با سایر استان‌ها بیان کرد: شرکت پیشگامان عصر ارتباطات در زمینه روشنایی معابر و خیابان‌ها همکاری مستمر و فعال با بیشتر استان‌ها از جمله تهران، یزد، کرمان، قم و… داشته است؛ به‌نحوی‌که بیش از ۹۰ درصد چراغ‌های نصب‌شده در استان‌هایی نظیر استان یزد از محصولات این شرکت است.

خبیری‌پور افزود: همچنین این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان داخلی و تیم تحقیق و توسعه نسبت به فعالیت در زمینه تولید ساعت حضور و غیاب، سیستم کنترل تردد هوشمند خودرو مبتنی بر فناوری RFID و تریبون هوشمند، اقدام کرده است که این محصولات به‌عنوان یک برند معتبر کشوری شناخته می‌شود.

وی به سامانه حضور و غیاب پیشگامان عصر ارتباطات نیز اشاره کرد و گفت:‌ سامانه حضوروغیاب پیشگامان عصر ارتباطات در مدل‌های اثرانگشت -کارتی است. همچنین این سامانه‌ها دارای نرم‌افزار هوشمند Time Trace Enterprise در پردازش اطلاعات با ماژول‌های مختلف و امکانات دیگر تولید می‌شود.

به گفته خبیری‌پور، تریبون قابل‌ حمل TRIAMP نیز با بهره‌گیری از دانش و تخصص کامل بومی متخصصان و کارشناسان شرکت طراحی و تولید شده است. در طراحی مهندسی و منحصربه‌فرد این محصول سعی شده است تمام امکانات و قابلیت‌های اساسی و موردنیاز برای سخنرانی، در یک محصول به‌صورت مجتمع و در قالب یک محصول و یک راهکار در نظر گرفته شود. از مزایای این محصول می‌توان به پرتابل بودن (قابل‌حمل بودن) آن، برخورداری از بلندگوهای مناسب و آمپلی‌فایر داخلی اشاره کرد که به‌خوبی پاسخگوی نیازهای کاربردی برای ایراد سخنرانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مجامع، سمینارها و … است.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات با اشاره به مشکلات در راه تولید گفت: افزایش قابل توجه قیمت مواد اولیه داخلی و خارجی، تامین نقدینگی، تغییر مدام نرخ ارز و سایه سنگین آن بر اقتصاد کشور، عدم امکان مبادلات ارزی و مالی تولیدکنندگان با شرکای خارجی، کاهش ظرفیت تولید بسیاری از واحدها و ایجاد هزینه‌های سربار تولیدکننده و … بخشی از مشکلات تولیدکنندگان است که ما نیز به عنوان تولیدکننده با این مشکلات دست به گریبان هستیم.

خبیری‌پور با اشاره به برنامه‌های شرکت برای سال‌جاری عنوان کرد: برنامه‌ریزی آتی و فعالیت‌های شرکت، ارائه سبد کالا از قابلیت‌های متنوع و به هم وابسته حوزه الکترونیک و تبدیل شرکت به یک مجموعه دانش‌بنیان و معتبر بین‌المللی است. همچنین تلاش برای رفع محدودیت‌ها و تولید با بالاترین ظرفیت موجود است.

وی افزود: با ورود به نیمه دوم سال به صورت دو شیفت و با تمام توان و ظرفیت ۱۰۰ درصدی فعال خواهیم بود که سبب تولید بیشتر و همچنین در فاز اول ۲۰ درصد اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

 

کد خبر 948247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha