ایستادگی ملت ایران در مقابل نظام سلطه دائمی است

سردار عبداله پور افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند را افرادی خود فروخته و ترسو دانست و گفت: همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» امروز(یک‌شنبه، ۲۲ تیر) در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی را پس از رحلت امام خمینی(ره) تداوم باقدرت مسیر با حضور مقام معظم رهبری دانست و گفت: تحقق آرمان‌های انقلاب نشانه موفقیت انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: امروز شاهد هستیم که تمام ظالمان و کودک‌کشان با جمهوری اسلامی دشمنی دارند و این نشانه حقانیت مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) معتقد بود که مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب هستند و باید حفاظت از انقلاب را به آن‌ها سپرد تاکید کرد: یکی از دلایل اقتدار انقلاب اسلامی نقش مردم در حفاظت از آن است.

 

عبدالله پور حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران اعلام کرد و تفاهم و مذاکره با کسانی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند را امری غیرعقلانی دانست.

 

وی  ادامه داد: افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند افرادی خود فروخته و ترسو هستند، همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

 

سردار عبدالله‌پور با اشاره به سیلی‌های متعدد جمهوری اسلامی به آمریکا اعلام کرد: امروز تمام کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی بعد از حضور در خلیج فارس مجبور هستند که با زبان فارسی به ما پیام بدهند.

 

وی با بیان اینکه امروز ساختار اداری ما نیازمند اصلاح است تصریح کرد: وظیفه بسیج کارمندان است که به دنبال رفع نواقص موجود در ساختار اداری کشور باشد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در امور کشور ابراز داشت: بسیج مجموعه‌ای است که باید خودش مسائل را شناسایی کند و برای رسیدگی به آن‌ها راهبرد داشته باشد.

 

کد خبر 948308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha