هم افزایی ۱۷۴ مرکز نیکوکاری البرز با هدف نشر فرهنگ خیر و احسان همراه است

البرزی در خصوص شناسایی ظرفیت های فرهنگی استان البرز گفت: هم افزایی ۱۷۴ مرکز نیکوکاری البرز با هدف نشر فرهنگ خیر و احسان همراه است که در این میان شناسایی مراکز نیکوکاری جدید در دستور کار قرار دارد.

« رضا البرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در جریان نشستی که با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: بسیاری از امور مراکز نیکوکاری با همت خود مردم و به صورت مردمی انجام می شود.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام(ره) استان البرز افزود: معتقدیم که اگر کار مردم با همت خود آنان به سرانجام برسد بسیار بهتر و موفق تر است؛ در این جریان مراکز نیکوکاری به واقع نقطه اتصال این انسجام حرکت مردمی است.

 

ضرورت هم افزایی و انسجام مراکز نیکوکاری در سطح استان البرز

 

البرزی با اشاره به سیل خوزستان و مازندران و اهتمام مراکز نیکوکاری در جریان این واقعه طبیعی مطرح کرد: بسیاری از مراکز خیر به صورت جداگانه فعالیت می کنند ولی اگر تمامی این مراکز به صورت پیوسته و یا در قالب مراکز نیکوکاری فعالیت داشته باشند ما شاهد نتایج بهتر و ثمربخش تر خواهیم بود.

 

 

نشر فرهنگ خیر و احسان در سطح البرز

 

البرزی راه اندازی ۱۷۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان البرز را یکی از فرصت های موثر در هم افزایی نیروهای مردمی خواند و توضیح داد: بسیاری از این مراکز نیکوکاری در سطح استان کار فرهنگی انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: شناسایی مراکز تخصصی فرهنگی را در رأس برنامه های فرهنگی قرار داده ایم و به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید مانند کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل فرهنگ و ارشاد، جامعه القرآن و ... هستیم.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: نشر فرهنگ خیر و احسان در سطح استان البرز نقطه هدف معاونت فرهنگی کمیته امداد امام(ره) در سطح استان البرز است.

 

 

کد خبر 948333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha