اجرای  مانور جهادی  بهینه سازی روشنایی معابردر اراک

اولین مانور جهادی اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر با حضور مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر و استاندار مرکزی و مسئولان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقا زاده» در مراسم اجرای  مانور جهادی  بهینه سازی روشنایی معابردر اراک بابیان اینکه صنعت آب و برق استان مرکزی با ارائه خدمات مستمر نقش بسزایی در رفاه شهروندان دارند، گفت: توزیع برق استان مرکزی شرکتی تلاشگر است و با گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به ویژه درایام کرونا بی وقفه در راستای رفاه شهروندان وتامین برق پایدار گام برمی دارد.

 

استاندار مرکزی افزود: صنعت برق استان مرکزی با وجود مطالبات میلیاردی از مشترکین، کمبود قطعات و سرقت تجهیزات خدمات تامین برق استان را به نحو مطلوبی ارائه می کند و این کار بسیار بزرگی است.

 

وی با قدردانی از این اقدام ضربتی و عملکرد شایسته توزیع برق در روشن نگه داشتن کوچه و خیابانها که ضامن امنیت ورفاه اجتماعی است، ادامه داد: فعالیت پرسنل خدوم توزیع برق در هر شرایط جوی و به طور شبانه روز ستودنی است و طراحی و اجرای  این مانورها، فرصت مناسبی جهت ارتقای آمادگی در راستای مقابله با بحران های احتمالی است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم گفت: در حوزه عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان  اراک  بالغ بر 30 هزار چراغ روشنایی معابر وجود دارد که نگهداشت روشنایی آن ها کاری دشوار و همتی والا می خواهد، که با همت همکاران برنامه ریزی شده و از هفته گذشته این برنامه ها انسجام بیشتری پیدا کرده است.

 

محمد اله داد افزود: این مانور جهادی اصلاح  روشنایی  با مشارکت ۱۷ گروه عملیاتی از سراسر استان مرکزی از امشب آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد و ۲ هزار چراغ روشنایی معابر اراک در این مانور اصلاح و بهینه سازی می‌شوند.

 

وی ادامه داد: مانور جهادی  اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر  اراک با هدف افزایش ایمنی تردد خودروها و کاهش تصادف ،پیشگیری از سرقت وافزایش امنیت و توسعه گردشگری در این شهرستان انجام می‌شود.

 

اله داد افزود: امیدواریم با ادامه داشتن اجرای برنامه های ضربتی  اصلاح روشنایی معابر در روزهای آتی،خاموشی های این بخش را به حداقل رسانده و رضایت مندی مردم عزیز اراک را بیشتر از گذشته جلب کنیم.

 

کد خبر 948389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha