خواهران کانون حضرت معصومه (س) در پویش «من حجاب را دوست دارم» شرکت کردند

مظاهری گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب پویش «من حجاب را دوست دارم» توسط خواهران فعال کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) دهستان چم چنگ به راه افتاد.

«زیور مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در این پویش خواهران فعال کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) دهستان چم چنگ نوشته هایی از جمله «فرشته ها محجبه اند» و «حجاب آداب دارد» را در دست داشتند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) مسجد جامع دهستان چم چنگ بابیان اینکه موضوع عفاف و حجاب در فطرت انسان وجود دارد افزود: ائمه اطهار (ع) نیز در مورد عفاف و حجاب روایاتی داشته اند.

 

وی به پویش «من حجاب را دوست دارم» اشاره کرد و گفت: خواهران فعال کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) دهستان چم چنگ با ارسال عکس با حجاب خود در این پویش حضوری فعال داشتند.

 

مظاهری ادامه داد: برگزاری مسابقه عكس نوشته با محوریت عفاف و حجاب،‌ برپایی نمایشگاه‌ های پوشاک عفاف و حجاب و پاسخ به شبهات و مشاوره‌ های مذهبی در فضای مجازی از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) دهستان چم چنگ در هفته عفاف و حجاب بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) مسجد جامع دهستان چم چنگ یادآور شد: فعالیت های این کانون در هفته عفاف و حجاب در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

کد خبر 948394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha