سند آمایش استان اردبیل رونمایی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سند آمایش استان اردبیل همزمان با چهارم مرداد روز اردبیل با حضور مسئولان ارشد استان رونمایی می شود.

«داود شایقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تدوین و روند مطالعاتی سند آمایش استان اردبیل به اتمام رسید و پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل هم اکنون در انتظار تصویب این سند در کمیسیون عالی آمایش کشور هستیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته سند آمایش استان اردبیل همزمان با چهارم مرداد روز اردبیل با حضور مسئولان ارشد استان رونمایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی مطالعاتی این سند در فاز اول از سال 85 آغاز شده و مرحله دوم آن از سال 97 آغاز و سال گذشته نیز نهایی و به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل رسید.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این سند مسیر برای توسعه و پیشرفت 11 شهرستان استان اردبیل با توجه به توانمندی ها و پتانسیل های مشخص کرده است.

 

شایقی اذعان داشت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا بسیاری از تنگناها و آسیب های جدی به اقتصاد را تحمیل کرد که امیدواریم بتوانیم با یک برنامه ریزی منسجم از کسب و کارهای آسیب دیده حمایت کنیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: تلاش کرده ایم که با اعطای تسهیلات کم بهره و حمایت از کسب و کارها خسارت دیده از بیماری کرونا بخشی از این زیان ها جبران شود.

کد خبر 948421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha