طرح قرآنی نورالثقلین در ایلام اجرا می شود

حجت الاسلام فتاحی با اشاره به اجرای طرح قرآنی نورالثقلین در سطح استان، گفت: این طرح با محوریت مساجد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بین اقشار محتلف جامعه در سطح استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: طرح قرآنی نورالثقلین با هدف حاکم کردن گفتمان قرآنی و سبک زندگی قرآنی در جامعه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام« محمد فتاحی» با بیان اینکه این طرح با هدف تقویت جلسات خانگی قرآن کریم در سطح استان برگزار می شود، افزود: این طرح با چشم انداز ۱۰ ساله، طرحی خانواده محور،خودجوش و مردم نهاد است که مساجد نقش هدایتی و محوری در اجرای طرح دارند.

 


وی تصریح کرد: به منظور کیفیت بخشی به این طرح هیئت اندیشه ورز متشکل از نخبگان فرهنگی، قرآنی و افراد تاثیرگذ   در مرکز استان  تشکیل گردیده است که نقش راهبری دارند.

 

حجت الاسلام فتاحی گفت: نهضت قرآنی نورالثقلین با تشکیل یک مرکز پشتیبان شامل ارکان مسجد، موسسه قرآنی، هیئت مذهبی شکل می گیرد و با محوریت یک مدیر و یک مربی برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام  ابراز کرد: محتوای آموزشی این طرح به صورت کتاب و نرم افزار تهیه و تدوین گردیده که دراختیار مخاطبان طرح قرار خواهد گرفت.
 

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به وضعیت موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی، راه اندازی این طرح از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شکل خواهد گرفت.

کد خبر 948584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha