حضور تیم کانون خاتم نبی (ص) در مسابقات ۴ جانبه فوتسال شهر بن

امانی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب تیم فوتسال برادران کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) شهر بن با حضور در مسابقات ۴ جانبه فوتسال موفق به کسب قهرمانی شد.

«جواد امانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات چهار جانبه فوتسال به مناسبت هفته عفاف و حجاب هرساله با حضور تیم های مختلف برگزار می شود که امسال و برای اولین بار تیم فوتسال برادران کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) شهر بن با حضور در این دوره از مسابقات مقام قهرمانی را کسب کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: این دوره از مسابقات به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه هرساله برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقات فوتسال مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن به عنوان یکی از رشته های طرح اوقات فراغت «تابستانه فهما» به محسوب می شود.

 

امانی بابیان اینکه جوانان زیادی برای شرکت در تیم فوتسال کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) اعلام حضور کرده اند گفت: به دلیل شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامتی جوانان امکان حضور بیشتر جوانان در این تیم وجود ندارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: این دوره از مسابقات با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

کد خبر 948656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha