پیشبینی پرداخت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی تعهدات بلند مدت در سال ۹۹ توسط اداره کل تامین اجتماعی یزد

درویشی با اشاره به تعهدات بلند مدت توسط اداره کل تامین اجتماعی گفت: پیشبینی می شود که در سال ۹۹ میزان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید درویشی» ظهر امروز در نشست خبری برخط رسانه های استان یزد گفت: تعداد افرادی که دچار حادثه شدند 1153 نفر در سال 98 بودند که رشد 41 درصدی نسبت به سال 97 داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد: تعداد 55هزار و 308 نفر در انتهای سال 97 به بیش 69 هزار و 331 نفر در سال 99 رسیده است که سالانه 7 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تعهدات بلند مدت گفت: در سال 97 میزان 868 میلیارد تومان پرداخت داشتیم که در پایان 98 به هزار و 527 میلیارد تومان رسیده و در سال 99 پیشبینی هزار و800 میلیارد تومان است.

درویشی گفت: امیدواریم از اول مردادماه شاهد انجام روند متناسب سازی باشیم و حقوق مردادماه بر این اساس پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد بیان کرد: برای سال 99 افزایش 26 درصدی حقوق داشتیم که اعمال کردیم و در حقوق خردادماه نیز پرداخت شد و مابه تفاوت فروردین و اردیبهشت ماه در تیرماه واریز می شود.

وی افزود: افرادی که دچار بیکاری موقت شده اند توسط خزانه داری کل و مبلغی که از ستاد ملی کرونا پرداخت شده، بیمه بیکاری با احتساب سابقه بیمه ای که به صورت موقت بیکار شده اند، پرداخت شد.

درویشی ادامه داد: حدود 4 هزار و 700 نفر در استان مشمول بیمه بیکاری شده اند و پرداخت شده و چون متمرکز شده عددی را در این رابطه نداریم.

کد خبر 948810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha