آغاز ثبت نام متقاضیان خدمت سربازی در سامانه طرح تاپ

کفاشی گفت: داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری و آماده اعزام به خدمت جهت گذراندن دوره سربازی در بخش صنعت، معدن و تجارت در قالب طرح «سرباز تاپ» می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از برجند، «علیرضا کفاشی» ظهر امروز (23 تیر) به رسانه های گروهی اعلام کرد: طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) از سال 98 با هدف برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه در بستر سامانه iranetop.ir  راه اندازی شده است.

 

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی  با بیان اینکه این طرح شامل سه بخش استاد تاپ، دانشجو تاپ و سرباز تاپ است، گفت: تمامی بنگاه های فعال خصوصی، عمومی و دولتی دارای مجوز از مراجع ذیربط در حوزه های صنعت، کشاورزی و خدمات که متقاضی استفاده از مزایای طرح تاپ هستند، می توانند پس از ثبت نام در سامانه iranetop.ir ، نیازهای پژوهشی و فناورانه خود را اعلام نموده و از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

 

کفاشی بیان کرد: در این راستا اساتید دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین داوطلبان خدمت سربازی که تمایل دارند نیاز بخش صنعت را در قالب فرصت مطالعاتی، پایان نامه های ارشد و رساله دکتری و امریه در واحد تحقیق و توسعه بنگاه صنعتی تامین نمایند، می توانند با مراجعه به سامانه مذکور، بنگاه مورد نظر خود را انتخاب و فرایند ثبت نام را کامل نمایند.

 

وی تصریح کرد:هدف طرح ملی تاپ توسعه صادرات، اشتغال پایدار و استاندارد کردن محصولات است، لذا تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه ، گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه در بنگاه‌های اقتصادی و تعمیق ساخت داخل از جمله اهداف این طرح است.

 

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به محدودیت پذیرش در بخش سرباز تاپ گفت: اولویت در این بخش با افرادی است که ضمن احراز شرایط لازم از امتیاز بالاتری برخوردار و تا تاریخ اعزام حداقل دو ماه فرصت داشته باشند.

 

کفاشی اطرنشان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن مراجعه به سامانه iranetop.ir و مطالعه دستورالعمل های طرح، با شماره های 6 _ 32227444 داخلی 103 و یا 166 حوزه آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تماس حاصل نمایند.

 

 

کد خبر 948882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha