اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب، امید و انگیزه را به مردم منتقل می‌کند

جهانگیری بر لزوم انعکاس اخبار و گزارشات از اقدامات و سوژه‌های خوب تاکید کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب می‌توانیم امید و انگیزه را به مردم انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۲۳ تیر) در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، فضای مجازی را مانند تیغی ۲ لبه دانست و اظهار کرد: فضای مجازی می‌تواند با ناامیدی، زلزله بزرگی را ایجاد کند و با اخبار خوب و مثبت نیز باعث آرامش‌بخشی به جامعه شود.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه فضای مجازی در خانواده‌ها رخنه کرده است افزود: در این راستا ادارات و نهادهایی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی باید فعالیت‌های خود را در جهت فرهنگ‌سازی بیشتر کنند.

 

وی انتشار مطالب منطقی را یکی از راه‌های ایجاد آرامش در جامعه برشمرد و اذعان داشت: با این اقدام جامعه به فعالیت‌های اساسی و پویایی خود دست پیدا می‌کند.

 

جهانگیری آرامش‌بخشی و کمک به دیگران را از نقش‌های کلیدی فضای مجازی دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم با سعی و تلاش مضاعف در فضای مجازی، سمت‌و‌سوی جامعه را به سمت آرامش ببریم.

 

وی با اشاره به اینکه دلیل انتشار برخی از شایعات، تخریب کردن است عنوان کرد: انتشار شایعات باعث شده برخی افراد موضوعاتی را در کشور زیر سوال ببرند.

 

فرماندار اندیمشک بر لزوم انعکاس اخبار و گزارشات از اقدامات و سوژه‌های خوب تاکید کرد و ادامه داد: با اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب می‌توانیم امید و انگیزه را به مردم انتقال دهیم.

 

وی بیان کرد: نقش روابط عمومی‌ها در شهرستان اندیمشک کم‌رنگ است که باید فعالیت‌های خود را در فضای مجازی بیشتر کنند و اخبار و اطلاعات را به‌صورت موثق انتشار دهند.

 

«حمید بهبودی» نیز با تاکید بر لزوم تقویت تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی اضافه کرد: رسانه‌ها باید ارتباط خود را با نیروی انتظامی افزایش دهند و اخبار آن را به مخاطبان خود منعکس کنند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی اندیمشک در پایان به نقش و تاثیر رسانه‌ها در جامعه اشاره کرد و یاد آور شد: رسانه‌ها باید ضمن جلوگیری از انتشار اخبار تنش‌زا، با انعکاس اخباری مناسب، گام بلندی در راستای تامین امنیت بردارند.

 

در این نشست تبادل نظرات و پیشنهادات از سوی جمعی از اعضای شورای تامین و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اندیمشک پیرامون موضوعات مختلف حوزه رسانه صورت گرفت.

کد خبر 948886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha