کار تشکیلاتی و استفاده از خردجمعی زمینه تقویت و ارتقاء کمّی و کیفی رسانه است

نوروزی فر با اشاره به اهمیت هم اندیشی و مشارکت در جریان ارتقاء کار رسانه گفت: تقویت و ارتقاء کمی و کیفی رسانه وابسته به کار تشکیلاتی و خردجمعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ابراهیم نوروزی فر» طی نشست اعضاء شورای سازمان بسیج رسانه استان البرز که دوشنبه 23 تیر در سازمان بسیج رسانه انجام شد گفت: هم اندیشی و مشارکت در جریان ارتقاء کار رسانه یکی از رویکردهای سازمان بسیج رسانه است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: تقویت و ارتقاء کمی و کیفی رسانه وابسته به کار تشکیلاتی و خردجمعی است.

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام نیروهای سازمان بسیج رسانه در جهت پیشبرد، تولید و ترویج خبر خیر توضیح داد: گفتمان همدلی در قالب اتحاد تمامی نیروهای این سازمان، زمینه ساز تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

 

نوروزی فر با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای گرامیداشت روز خبرنگار و جشنواره رسانه ای ابوذر مطرح کرد: این گفتمان همدلی و هم اندیشی تا زمانی راهگشا است که اصحاب رسانه درگیر جناح های سیاسی، گروه ها و احزاب متعدد نشوند.

 

به گفته این استاد رسانه، روان سازی مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید که شعار سال جاری است به واسطه وحدت رویه و همفکری رسانه ای هریک از اصحاب رسانه از متولیان و مسئولان امر محقق می شود.

 

رئیس سازمان مداحان استان البرز در بخش دیگر سخنان خود به عضویت بیش از 500 نفر در سازمان بسیج رسانه اشاره کرد و آن را یک ظرفیت اساسی در قالب نیروی انسانی دانست.

 

نوروزی فر افزود: اصحاب رسانه در فضای سازمان بسیج رسانه خواسته ها و مطالبات و ... خود را مطرح می کنند و در نهایت برای مطرح کردن خواسته ها و مطالبات مردمی از مسئولان تلاش می کنند.

 

 

کد خبر 948922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha