نشست هم اندیشی کانون چهارده معصوم (ع) یزد با حضور مسئولان استانی برگزار شد

نشست هم اندیشی کانون چهارده معصوم (ع) یزد با محوریت اجرای برنامه های « عید غدیر» با حضور مسئولان استانی در این مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هم اندیشی مساجد و کانون های منطقه امامشهر یزد با محوریت اجرای برنامه های « عید غدیر» با حضور مسئولان استانی در کانون چهارده معصوم (ع) یزد برگزار شد.

این نشست که با حضور حجت الاسلام رحمانی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد، محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد در خصوص برنامه های غدیر بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام رحمانی در این نشست گفت: امروز بایستی به منظور احیای کارکردهای مساجد در جهت جذب به مساجد گام برداریم و با فعال تر کردن مساجد، به اجرای فعالیت های دینی و پررنگ تر نقش این مکان مذهبی بپردازیم.

وی ادامه داد: تربیت اسلامی و دینی بایستی در دستور کار ما قرار بگیرد زیرا در آینده به این مدیران نیاز داریم و باید با تربیت نیروی طراز اسلامی در جهت پرورش مدیران لایق حرکت کنیم.

حجت الاسلام نجیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد نیز در این نشست گفت: عید غدیر به عنوان عید بزرگ شیعیان است که بایستی حق آن را ادا کنیم و با برگزاری برنامه های شاد مذهبی در راستای معرفی و تبیین جایگاه امامت در جامعه گام برداریم.

وی افزود: عید غدیر تا مباهله به عنوان فرصتی برای معرفی جایگاه ولایت و امامت است که باید با برنامه ریزی در راستای معرفی آن به جامعه حرکت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: بایستی در راستای هم افزایی در محلات گام برداریم و با اجرای برنامه های شاد مذهبی و برنامه های محله ای در راستای هم افزایی حرکت کنیم.

 

کد خبر 948944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha