جشنواره «پیمان ماندگار» در همدان برگزار می‌شود

فرهادی گفت: به‌مناسبت عید غدیر خم جشنواره «پیمان ماندگار» در استان همدان برگزار می‌شود.

«غلامرضا فرهادی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم جشنواره «پیمان ماندگار» در استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: این جشنواره در بخش‌های موشن‌گرافیک، پوستر و عکس‌نوشت، مستند کوتاه، دل‌نوشته به حضرت علی(ع) و فیلم ۵۹ ثانیه‌ای برگزار می‌شود.

وی اشاره‌ای به شرایط شرکت در جشنواره داشت و بیان کرد: حداقل سن شركت‌كنندگان باید ۱۲ سال باشد، شركت در تمامی رشته‌ها برای شركت‌كنندگان مجاز است و شركت‌كنندگان در رشته «پوستر و عكس نوشت» باید اثر خود را به صورت «لایه باز» ارسال کنند.

فرهادی ابراز کرد: نتایج آثار ارسالی پس از راستی‌آزمایی، داوری و رتبه‌بندی در اسرع وقت اعلام خواهد شد، حد نصاب رتبه‌های اول، كسب ۸۵ درصد، رتبه‌های دوم ۷۵ درصد و رتبه‌های سوم ۶۵ درصد از امتیاز كل است.

وی یادآور شد: جوایز برگزیدگان هر رشته، مشروط به كسب امتیاز حد نصاب به حساب آن‌ها واریز خواهد شد، اهدای سه کارت ۵ میلیون ریالی به سه نفر و ۴۰ کارت یک میلیون و یکصد هزار ریالی به چهل نفر از برگزیدگان جوایز پیش‌بینی شده برای این جشنواره است.

فرهادی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار ۱۸ مردادماه اعلام شده است، ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته‌ها و نحوه ارسال آثار به پایگاه اینترنتی http://www.masani.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 948748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha