رضایت ۹۰ درصدی دانشجویان پیام نور خراسان جنوبی از کلاس های مجازی

زنگویی با بیان اینکه طبق نظرسنجی سایت دانشگاه، بیشتر دانشجویان خراسان جنوبی از خدمات و کلاس های مجازی این دانشگاه در دوران کرونا رضایت داشته اند، گفت: کلاس های درسی این دانشگاه طبق برنامه از پیش تعیین شده ۱۰۰ درصد به صورت مجازی برگزار شده است.

«ابراهیم زنگویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به مصاحبه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه با خبرگزاری شبستان در خصوص نارضایتی دانشجویان از کلاس‌های مجازی دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به شیوع کروناویروس از اسفندماه سال گذشته در سطح جامعه و سوق یافتن کلاس‌های این واحد آموزشی به سمت مجازی، رضایتمندی دانشجویان از کلاس های مجازی دانشگاه بالا بود به حدی که طبق آمار کشوری، دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی جزو استان‌های اول کشور از نظر رضایتمندی و کیفیت خدمات معرفی شد.

 

وی با اشاره به اینکه در خصوص نحوه اطلاع رسانی به دانشجویان هم ضعیف عمل نکرده و از طریق صدا و سیما، پیامک صوتی، تماس تلفنی و راههای دیگر به دانشجویان نسبت به برگزاری کلاس های مجازی اطلاع رسانی صورت گرفته است، افزود: طبق نظرسنجی که سایت پیام نور خراسان جنوبی و سازمان انجام داده است، 90 درصد دانشجویان از خدمات دانشگاه در دوران کرونا رضایت داشته اند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه 20 درصد کلاس های پیام نور همیشه مجازی است، گفت: برای 80 درصد باقی مانده، دانشگاه تا 5 اسفند دایر بوده و بعد به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت حضوری همه دانشگاهها تعطیل شد.

 

زنگویی ادامه داد: روسای دانشگاه‌ها در استانهای مختلف از 8 فروردین ماه به دنبال خرید سامانه برگزاری کلاس های مجازی رفتند، که با اقدامات صورت گرفته، کلاس ها از 23 فروردین طبق برنامه ریزی قبلی به صورت آنلاین تشکیل شد و خراسان جنوبی در این زمینه جزو استان‌های برتر در این حوزه معرفی شد.

 

وی با اشاره به اینکه 100 درصد کلاس های نظری و تئوری - عملی دانشگاه در فضای مجازی تشکیل شده است، گفت: استقبال دانشجویان از کلاس های مجازی خوب بود، به طوری که در کلاس های آنلاین دانشگاه بیش از 50 درصد دانشجویان سرکلاس حضور داشتند.

 

وی افزود: همچنین برای رفاه حال دانشجویان تمام این کلاس ها ضبط و در فضای مجازی برای استفاده آنها قرار داده شده است.

 

لازم به ذکر است؛‌ مسئول بسیج دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی طی مصاحبه ای در ۱۷ تیرماه با خبرگزاری شبستان نسبت به برخی مشکلات آموزشی دانشگاه انتقاد و خواستار رفع آنها برای ترم آینده شده بود.

 

 

 

کد خبر 948947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha