آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم در قزوین با دیدار از خانواده شهید صالحی

طرح ملی سه شنبه های تکریم در استان قزوین با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین و تعدادی از فعالان کانون های مساجد در منزل شهید صالحی در شهر محمدیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» امروز (سه شنبه 24 تیر) در دیدار با خانواده شهید محمد اسماعیل صالحی بیان کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه ای است که باید سرلوحه کار ما باشد و صبر و شکیبایی این خانواده ها الگویی برای همه ماست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: شهدا با تأسی از مکتب امام حسین (ع) و قیام عاشورا، در مقابله با ظلم و باطل در راه خدا جهاد کردند و خداوند متعال هم بالاترین درجه یعنی شهادت را نصیب آنها کرد.

 

وی عنوان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور ما مرهون خون شهدا است، شهدایی که چشم به همه زیبایی ها و خوشی های این دنیا بستند و در راه اقتدار نظام و اسلام تمام هستی خود یعنی جانشان را فدا کردند.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: گرامیداشت یاد شهدا و تبیین ایثارگری های شهدا موجب می شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و ما امروز بیش از پیش به این فرهنگ نیاز داریم و نسل امروز ما باید با الگو قرار دادن شهدا در مسیر آنها قدم بردارد.

 

در ادامه این دیدار مادر شهید صالحی به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

 

گفتنی است شهید «محمد اسماعیل صالحی» در سن 20 سالگی و در دوم آذر ماه سال 1366 در منطقه پیرانشهر بر اثر اصابت خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 949007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha