خدمت به مردم روحیه امید را در جامعه تقویت می کند

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت خدمت به موقع به بازنشستگان، بيماران، از كارافتادگان و كارگران برای محرومیت زدایی، گفت: این مهم لازمه تقویت روحیه امید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(24تیر) در دیدار با کارکنان تامین اجتماعی شهرستان ازنا به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، اظهار داشت:  خدمت رسانی به اقشار زحمتکش و ضعیف جامعه امری مهم و ارزشمند است.

 

امام جمعه ازنا بیان کرد: سازمان تأمین‌ اجتماعی با به حداقل رساندن دغدغه‌های درمانی افراد تحت ‌پوشش خدمات خود، می‌تواند روحیه امید و نشاط را در بین آنان را افزایش دهد.

 

وی در ادامه عنوان داشت: تأمین اجتماعی وظیفه ای مهم و خطیر در ایجاد امنیت و آرامش برای کارگران در دوران اشتغال و بازنشستگی دارد.

 

حجت الاسلام سپهوند از کارگران به عنوان اقشار زحمتکش جامعه یاد کرد و افزود: در سازمان تأمین اجتماعی باید تلاش شود که با خدمت به این قشر، قدردان زحمات ایشان بود.

 

وی با بیان اینکه تأمين اجتماعی با قشرهای مختلف جامعه از جمله بازنشستگان، بيماران، از كارافتادگان و كارگران در ارتباط است، یادآور شد: خدمت به موقع لازمه محروميت‌ زدايی و احقاق حقوق آنان است.

کد خبر 949115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha