اجرای ۵ طرح راهداری در محور بزرگراهی خلیج فارس 

ابن یمین مظفر پور گفت: عملیات اجرایی ۵ طرح راهداری در محور بزرگراهی خلیج فارس در محدوده شهرستان کهنوج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «ابن یمن مظفر پور» گفت: عملیات اجرایی ۵ طرح راهداری در محور بزرگراهی خلیج فارس در محدوده شهرستان کهنوج آغاز شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج افزود: این طرح های راهداری در محدوده ابتدای پل بهادر آباد تا محدوده روستای بارگاه به سمت استان هرمزگان می باشند، در این ۵ طرح راهداران کهنوجی با استفاده از ۷ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۱۷ نفر نیروی راهداری عملیات بوته‌ زنی‌، اصلاح شیب شیروانی، انسداد راه های دسترسی غیر مجاز بین ۲باند، منظر آرایی حاشیه محور بزرگراهی، تعویض و ترمیم تابلوهای آسیب دیده را انجام می دهند.

وی بیان کرد: ۷۰ کیلومتر از محور بزرگراهی خلیح فارس در محدوده حوزه کاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج قرار دارد و ماهانه با توجه به وظیفه ذاتی این اداره، یک طرح راهداری در قالب چندین اقدام میدانی اجرا می شود.

 

مظفر پور اضافه کرد: این طرح های ماهانه برای نگهداری و زیبا نگاه داشتن بستر و حریم این محور و ایجاد ایمنی بیشتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهنوج اجرا می شوند که کلیه این اقدامات برای تردد آسان و ایمن مردم و رانندگان در این محور بزرگراهی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده کهنوج با بیان این مطلب که در قالب این طرح ظرف ۳ روز گذشته ۲۵ کیلومتر از محور بزرگراهی شیب شیروانی آن اطلاح شده است، اظهار کرد: در راستای ایمنی بیشتر تردد نیز ۵۳  تابلو و علائم رانندگی که به دلیل تصادفات، سرقت و شرایط جوی از بین رفته بودند تعویض و نصب مجدد شدند.

وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این تیغ زنی و حذف بوته های حاشیه محور به طول  ۳۵ کیلومتر به منظور منظره آرایی محور، جمع آوری زباله های حاشیه محور بزرگراهی در حال انجام می دهد.

کد خبر 949149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha