سه شنبه‌های تکریم در منزل شهید «علی لطفی می آبادی »  برگزار شد

ناهیدی فرد گفت: دومین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با حضور در منزل شهید « علی لطفی می آبادی» قربانی و همچنین تکریم از جانباز سرافراز «رجب عبد نیکویی» انجام شد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته (24 تیر) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین اداره کل و فرمانده پادگان قهرمان همدان در منزل شهید «علی لطفی می آبادی» برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: همچنین امروز با حضور در منزل خانواده جانباز سرهنگ «رجب عبد نیکویی»  از این جانباز سر افراز تکریم به عمل آمد.

 

وی بیان کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم ،  همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه به مدت 10 هفته تا 31 شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با همکاری ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در این استان برگزار می شود.

 

شهید علی لطفی متولد سال 1347 در همدان است وی کسی بود که در همه احوال خداوند را ناظر و شاهد اعمالش می دانست کسی بود که با تمام بزرگ منشی و عظمت روحیش برای خود هیچ جایگاهی قائل نبود و تلاش می کرد تا جز در راه خدا قدم بر ندارد.

 

این شهید بزرگوار در نهم آبان هزارو سیصد وشصت وهشت به جایگاه دائمی خود دربهشت گام نهاد .

 

 طرح «سه شنبه‌های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار است تا پایان شهریورماه، با هدف دلجویی از خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران در استان ادامه داشته باشد.

 

 

کد خبر 949179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha