مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد براي سال تحصيلي جديد در مقطع سطح ۲ و ۳ (برادران) به تعداد محدود طلبه مي پذيرد و علاقمندان می توانند از ۱۵ تیر تا ۳۰ مردادماه، نسبت به ثبت نام در این مدرسه اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد براي سال تحصيلي جديد در مقطع سطح ۲ و ۳ (برادران)، از بين طلاب مستعد و با انگيزه براي پايه ۷و ۹ به تعداد محدود طلبه مي پذيرد.

 

طلاب با شرایط تحصیل در پايه ۷، قبولي در مصاحبه مدرسه، تعهد و التزام به برنامه هاي آموزشي ( آيين نامه داخلي مدرسه )، پژوهشي و اخلاقي و همچنین تعهد به رعايت ذي طلبگي می توانند از ۱۵ تیر تا ۳۰ مردادماه، نسبت به ثبت نام در این مدرسه اقدام نمایند.

 

بهره گیری از اساتید مجرب حوزه، فراهم نمودن حضور اساتید ناظر در مباحثات آموزشی، بهره مندی از فضای معنوی حرم مطهر رضوی، بهره مندی از جلسات اخلاق با حضور اساتید مجرب و سرشناس، بهره مندی از دو کتابخانه غنی مسجد گوهرشاد و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر و برگزاری اردوهای علمی، تفریحی، زیارتی و پژوهشی از مزایای تحصیل در این مدرسه عنوان شده است.

 

علاقمندان تحصیل در مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد می توانند از طريق لينك پذيرش این مدرسه در پيام رسان ايتا به نشانی Mpaziresh۹۹@، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس های ۳۲۰۰۲۱۷۶ و ۳۲۰۰۲۱۷۹ ، در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کد خبر 949185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha