آغاز طرح سراسری «احسان علوی» در سراسر کشور

ظریف‌منش از اجرای طرح سراسری «احسان علوی» در سراسر کشور خبر داد و گفت: می‌کوشیم با این طرح عامل به توصیه اهل بیت(ع) درباره کمک به محرومان باشیم.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «حسین ظریف منش» در حاشیه نشست ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت از اجرای طرح سراسری «احسان علوی» در سراسر کشور خبر داد .

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر ادامه داد: این طرح با تاسی از سیرۀ امیرالمومنین علی علیه السلام در دستگیری از نیازمندان جامعه و همسو با تاکید رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در کمک رسانی به نیازمندان جامعه در شرایط فعلی طراحی شده و اغلب دستگاه های موثر در این هماورد احسان ملی واجرای این طرح مشارکت می کنند.


ظریف منش تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه دهه امامت و ولایت قرار داریم این طرح با همکاری همه دستگاه های متولی خدمات رسان کشورو با هدف دستگیری از مردم مومن نیازمند کشور تهیه و با شناسایی دقیق این نیازمندان مورد پوشش و کمک رسانی قرار خواهد گرفت .
 

وی تاکید کرد: برای اجرای درست و فراگیر این طرح فرهنگی خدماتی، نیازمند دستان یاری رسان توانمند ملت عزیز و شریف ایران اسلامی هستیم تا بتوانیم در ایام شادی دل آل الله ایام (دهه امامت و ولایت) عامل به یکی از توصیه های موکد امام علی (ع) باشیم .

 

کد خبر 949307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha